何超雲

何超雲

何超雲 - 何超雲轉口風計劃婚事


賭王何鴻燊三房長女與男友陳山聰近年屢傳婚訊,昨日又傳出兩人有意接受無綫電視訪問正式宣布婚訊,但 傳遭到三太陳婉珍阻撓致令訪問告吹。一直否認結婚的,昨日卻突然轉口風,說會開始為自己計劃婚事,但澄清男友未求婚。


何超雲 - 何超雲轉口風計劃婚事





昨日再傳婚訊的,昨午接受本報訪問提到是否真的結婚時,她說:「婚就會結,係人生階段,本來我係 冇呢個計劃,但係傳媒一直咁問,我 會開始計劃。(同陳山聰一齊計劃?)世事無常,冇得講同邊個,或者佢冇呢個打算。」是否有所暗示?笑說:「冇,呢個係事實,唔到發生嗰刻都唔知。」


何超雲 - 何超雲轉口風計劃婚事


與媽咪關係好好

其後晚上出 席時裝活動,同場還有名模琦琦、名媛翁嘉穗、汪詩詩等,超雲聞記者恭喜她將結婚一事,繼續表示原本未有想過幾時 結婚,對傳出經已拍攝婚紗照時,她續說:「傳得咁勁,今晚開始諗吓。」對於被指遭三太反對在節目宣婚一事,她代母作出澄清,說:「由細到大,媽咪同我哋關 係好好,畀好大自由度我哋,所以唔想抹黑佢,令佢聲譽受損。我媽同我哋三姊弟感情好好,好融洽,從來唔會鬧我哋,唔會吵大鑊,佢只會教導,循 循善誘,傳聞 咁講對我媽咪有影響,必須要澄清,媽咪知我哋大個,會畀好多空間我哋,所以冇發生雜誌所講情況。(如果即時結婚父母會點?)未諗,不過爹哋都催嘅。(你哋 自把自為宣婚?)大家識我咩人,都知我唔會咁做,唔係藝人,唔使宣傳。(你覺得結婚係咪兩個人嘅事?)係咪兩個人事?結婚係你哋寫,我今晚返 去諗吓。(你 有冇同番陳山聰講過?)不實報道唔會談論,(陳山聰係咪喺葡萄牙向你求婚?)冇求婚。」


何超雲 - 何超雲轉口風計劃婚事


對經常被指和男友並非門當戶對,山聰有否不開心時,說:「你哋問番佢,冇談論,淨係講係嘅嘢。」早前山聰生日,跟他食飯 慶祝,亦有約同三太一齊飲茶,至於送甚麼禮物,她只說是普通一份禮物。出席完活動後,活動的公關在微博留言:「今晚很開心見番你,係唔係陳太唔重要 了。」在微博回覆對方說:「我係何小姐,哈哈。」


何超雲 - 何超雲轉口風計劃婚事


昨日傳出擁有5億身家準備嫁男友,指陳山聰早在葡萄牙已求婚成功,準備在查小欣的電視節目 中爆婚訊令三太就範批准兩人結婚,但傳遭三太阻撓而告吹。


何超雲 - 何超雲轉口風計劃婚事

每月文章