苟芸慧 - 苟芸慧剝衫搶香香鏡

苟芸慧

苟芸慧 - 苟芸慧剝衫搶香香鏡


近期熱爆的新一代女神岑麗香,昨日繼續與「勁敵」苟芸慧同場,二人齊為TED BAKER時裝騷擔任模特兒,同台還有李亞男及朱慧敏,合照時冷不防苟姑娘突然脫下外套,成功搶去穿着皮草的香香鏡!







對於被搶鏡?香香不怒反笑說:「但我係唯一一個着外套喎!(覺得自己唔夠性感?)我唔覺得自己性感,就算着比堅尼都係因為劇情,我私底鍾意 着T恤牛仔褲,好似鄰家女孩咁!


苟芸慧 - 苟芸慧剝衫搶香香鏡


(你覺得苟姑娘性唔性感?)佢係我女神,早我一屆,我成日同佢講佢好似仙女咁,仲唔止講一次,如果畀我都投佢一票。」苟姑娘則否認刻意脫外 套,又謂不介意外間常拿她跟香香比較,不過對於網友指香香比她優勝?


苟芸慧 - 苟芸慧剝衫搶香香鏡


她則說:「咁如果大部分人都覺得佢好過我,佢應該係好過我,咁我要學習佢嘅優點。(佢讚你似仙女?)佢都係,佢好Sweet!」

每月文章