卓韻芝 床照

卓韻芝 床照


卓韻芝 床照
卓韻芝 床照卓韻芝 床照 卓韻芝複製床照玩寸爆

卓韻芝 床照:卓韻芝 床照 卓韻芝複製床照玩寸爆




卓韻芝 床照卓韻芝 床照 卓韻芝複製床照玩寸爆

張馨予於吳卓羲(Ron)微博放上床照一事,引起全城熱話, 前電台DJ卓韻芝亦在微博「暗寸」張韾予,卓韻芝上載自拍照並留言:「這 張蠻像!有燈光效果的!很累,收工以後甚麼都不想做,只想睡覺,頭很疼。現在……請問吳卓羲的微博密碼是甚麼?哈哈哈……」為此惹來卓 韻芝阿芝的好友笑卓韻芝沒有F cup身材,難以得到密碼。


卓韻芝 床照:卓韻芝 床照



前DJ卓韻芝昨日宣傳下月17及18日舉行、FULL HOUSE主辦的《死去活來One Night Stand Again》棟篤笑,對於早前有疑似床照流出,卓 韻芝承認是相中人:「入面嗰個係我,但床照張 相只係一班人玩,扮嘢咁影,當時有兩枱麻雀咁多人!(個型男係你男友?)唔係。(一夜情?)都唔係。(話你去法國會佢?)係去咗法國,但唔係會 佢。」為隆重其事,卓韻芝特地穿上中門大開的性感服飾,卻不慎露出缽仔糕!卓韻芝笑 言想找何韻詩擔任嘉賓:「我想摸佢個胸!《天與地》男主角陳豪我都想摸!」



卓韻芝 床照:卓韻芝 床照 相關影片





卓韻芝 床照
卓韻芝 床照 卓韻芝複製床照玩寸爆

卓韻芝 床照


標籤:卓韻芝 床照,卓韻芝 床照 資料,卓韻芝 床照 照片,卓韻芝 床照 影片,卓 韻芝 床照 報導,卓韻芝 床照 介紹

每月文章