林莉真空

林莉真空

林莉真空胸前一點再度失守 - 林莉真空


名模林莉早前在活動上不慎露點,曾揚言會緊守胸前兩點的她,日前為品牌拍攝宣傳照,在演繹一襲中門大開裝時未有黐乳貼,結果胸前一點再度失 守!


林莉真空






名模林莉(Carrie)早前為了時裝品牌專程飛抵北京,拍攝一輯全新聖誕宣傳照,並來個性感大解放,中門大開,令人眼前一亮!可惜,真空 上陣的她未有黐乳貼,未知是否動作過大,無意露出一點,是繼早前活動露點後再走光,認真大意!


林莉真空


不過,Carrie受訪時強調:「睇過晒啲相係冇問題,好信任今次個Art Director,有佢Scan過晒啲相,一定冇問題!(點解唔黐乳貼?)作為專業模特兒,工作上盡量依從Art Director同攝影師意見,將服裝特色展現畀客戶睇!」

浸足7日牛奶浴


林莉真空


為了有完美效果,Carrie於拍攝前浸足7日牛奶浴及每日敷面膜,令皮膚更白滑。提到今 次不乏性感造型,對此Carrie仍輕鬆地說:「大家都知我有幾多本錢,不過作為模特兒,我只想突出服裝嘅特別之處,冇話性感唔性感,我好開 心能夠將服裝 嘅美好一面展現畀大家睇,加上今次同香港嘅形象顧問及北京攝影師合作,佢哋嘅意念好新穎,我哋合作非常愉快!」難怪被攝影師大讚:「林莉擁有 東方人的漂亮 面孔,又有西方人的高挑身材,非常讚!」


林莉真空


林莉真空胸前一點再度失守 - 林莉真空

每月文章