羅霖 分居

羅霖 分居

羅霖 分居 - 羅霖劉坤銘分居7個月


羅霖(Candy)與劉坤銘結婚將近十七年,人前人後好不恩愛,但二人原來已分居達七個月,且強裝恩愛。面對社交圈謠言滿天飛,盛傳有第三 者出現,Candy接受本報專訪時強調分開絕不存在小三,談到三個寶貝仔將在破碎家庭中成長,哭崩的她只能說:「三個仔係最無辜!」


羅霖 分居 - 羅霖劉坤銘分居7個月


現 年47歲的Candy自當選亞姐後,火速與大她十年的富商劉坤銘撻着,二人很快昇華到談婚論嫁地步,於1996年拉埋天窗,並育有三子。 Candy與劉坤 銘人前人後恩愛至極,兩口子更共同度過不少患難,走出面臨破產陰霾,可惜這對圈中公認模範夫妻最終仍敵不過性格不合的致命傷,早於3月已秘密 分居,將近十 七年的婚姻名存實亡!


羅霖 分居 - 羅霖劉坤銘分居7個月


羅霖 分居 - 否認有第三者

面 對社交圈近日謠言滿天飛,盛傳經常返大陸做生意的Candy與一名男子過從甚密,Candy接受本報電話訪問時,強調與劉坤銘絕不存在第三 者,她堅定地 說:「本來呢件係兩個人嘅事,一直都唔想講,但我真係唔想亂咁畀人作,出面已經有謠言話有第三者,一定冇!唔係因為咁令我哋關係有變,真係唔 想因為咁影響 我聲譽同形象,其實我同劉生分開,只有兩、三個朋友同阿媽知。」


羅霖 分居 - 羅霖劉坤銘分居7個月


Candy 在婚姻路上一直平坦,談起為何分手?Candy愈說愈崩潰:「為保護三個小朋友,一直唔敢同人講分居呢件事,我哋分手原因係性格不合,咁多年 來實有爭執, 最後都係解決唔到,真係家家有本難唸的經。」心情稍平復後Candy續說:「依家我哋仲未辦離婚手續,因為都希望可以挽救到,我哋都好錫三個 仔,唔想佢哋 喺一個唔健全嘅環境成長,佢哋係最無辜。起碼都要保持到朋友關係,咁先可以為三個仔有商有量,佢哋都想我哋喺番一齊,但唔可以勉強。」


羅霖 分居 - 羅霖劉坤銘分居7個月


羅霖 分居 - 共同撫養三子

Candy表示,三個仔已得悉父母分居的事實,如今仍是二人共同擁有三名兒子撫養權,惟Candy與劉坤銘即使嘗試破鏡重圓,可惜關係卻沒 有丁點改善!


羅霖 分居 - 羅霖劉坤銘分居7個月


提起三個仔,Candy又哭得聲音沙啞,只能嗚咽地說:「好擔心三個仔,出面傳聞咁勁,好驚會影響到佢哋,為咗佢哋,我絕對唔會做出軌嘅 事,一定要做好榜樣佢哋睇。總之最難過嘅時刻已捱過,好彩有信仰支持我。講完今次,我唔想再講,唔想傳媒不斷追訪劉生同小朋友!」


記者再致電劉坤銘,他一聽到是記者來電即說:「我冇乜嘢補充,你哋問Candy啦,多謝你哋關心。」

每月文章